Feestdagen toevoegen Outlook 2007 & 2010
Het e-mailprogramma Outlook van Microsoft Office kent een handige functie om feestdagen in de agenda te importeren. Binnen een paar klikken worden ze automatisch voor je in je agenda gezet. Eén van de vele redenen waarom ik zo graag met dit programma werk
Hoe voeg ik feestdagen toe in MS Outlook 2007?
- Open Outlook en klik in de menubalk op Extra.
- Klik onderaan in het uitschuifmenu op Opties:
- In het verschenen scherm klik je op de knop Agenda-opties:
- In het volgende scherm klik je op de knop Feestdagen toevoegen:
- Ten slotte kun je in het laatste schermpje het land/de landen aanvinken waarvan je de feestdagen wilt
importeren. Ook kun je daar religieuze feestdagen laten importeren.
- Klik, na het aanvinken, gewoonweg op OK en Outlook plaatst de feestdagen automatisch in je agenda.
Hoe voeg ik feestdagen toe in MS Outlook 2010?
In Outlook 2010 werkt het toevoegen van feestdagen net iets anders dan in Outlook 2007. In Outlook 2010 kun je dit als volgt doen:
- Klik op het tabblad Bestand.
- Klik links onder op Opties.
- Klik daarna op Agenda.
- In het rechtergedeelte zie je als tweede instelling Agenda-opties (onder Werktijd). Klik daar op de
knop Feestdagen toevoegen. - Ook nu kun je in het laatste schermpje het land/de landen en/of religieuze feestdagen aanvinken
waarvan je de feestdagen wilt importeren. - Klik op OK en Outlook plaatst de feestdagen automatisch in je agenda.
Voilá 🙂
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!